Subject: Elektriprojekti LR8668 kooskõlastus
From: Põldsam, Karl Martin <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Dec 2023 12:32:33 +0200

Tere

Kirjutan Teile seoses elektriprojektiga LR8668 „Peetri kinnistu
laadimistaristu elektriliitumine Nurme küla küla Tori vald Pärnu maakond.“

Uue maakaabelliini paigaldus tee kaitsevööndis ning teemaal riigiteel nr
4. Transpordiamet on volitatud asutus ka Tallipõllu tee ja Nurmenuku
kinnistutel.

Saadan Teile projekti kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Karl Martin Põldsam

Projekteerija

Mob +372 59002453

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.